maandag 5 april 2010

Wiebelen en woelen, de laatste loodjes

Klein druktemakertje,
Het lijkt net of jij ook voelt dat de grote dag dichterbij komt. Je bent constant aan het woelen en porren, bips omhoog en voetjes vooruit. Mijn buik gaat van links naar rechts. Je bent ook aardig aan het indalen en dat voelt mamma ook. Dit zijn de zogenoemde laatste loodjes! We zijn nu op de 37 weken aangekomen. Wanneer zal jij besluiten dat het tijd is? Het blijft een apart gevoel dat iets in mij beweegt, maar ik ben het niet.. Heel apart maar vooral speciaal en verbonden.

2 opmerkingen:

  1. Hey mannetje,

    Oh wat is het spannend aan het worden! Zelfs op een afstand!!! Ik ben zo benieuwd naar je! Zul je wel lief zijn voor je mama wanneer je komt? Ik zie je snel in je nieuwe verblijf, je wiegje.

    Kus Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lief klein kleinkind,

    Laat maar merken dat je er bent hoor en dat je er eigenlijk best graag uit wilt. Al dat benauwde daar binnen. Oma_Mieke wacht nog even heel (on) geduldig op jouw komst.

    BeantwoordenVerwijderen