zondag 28 februari 2010

We worden groter en groter

Dag groot kleintje,
Je wordt wel een echt bikkel he? We zijn nu 32 weken zwanger en je bent al 40 centimeter en 1800 gram. Lekker door blijven groeien dus! De baarmoeder zit nu zo ongeveer aan mijn borstbeen, en dat voelt mamma ook! Pappa moet vaak lachen van de rare hikjes die ik maak. Oma Mieke heeft afgelopen week foto's van de buik gemaakt, jouw 'kleine' huisje.


Mooi he? Je nieuwe huisje is ook al mooi gemaakt. Aankomende maand wordt het voornamelijk wassen en schoonmaken voor jou. En dat wordt nog een aardig karweitje gezien jouw kledingkast ;)
Nu de dagen steeds sneller wegtikken en de eindstreep steeds meer in zicht komt kan ik bijna niet meer wachten. Het ongeduld wordt mamma soms nog even teveel.. Ik kijk zo uit naar jou!

Dan zit er niets meer op dan, naast alle mogelijke baby-informatie op internet op te snorren, om me maar ergens anders mee bezig te houden. Gelukkig is daar het digitaal scrappen. Kan mamma lekker oefenen voor alle komende foto's van jou! Deze is vandaag gemaakt (behalve de foto dan)..

2 opmerkingen:

  1. Lief klein kleinkind,

    Je mamma's buik(je) begint erg te groeien dus dat betekent dat jij ook lekker aan het groeien bent. Mamma de hik, jij ook de hik, dat is zo grappig om te zien en te voelen. Oma_Mieke kan ook niet meer wachten om je te zien en vast te houden. Binnenkort gaan we, je mamma en ik, flink aan de poets dus als jij komt is alles blinkend schoon. Je bedje gespreid, je kleertjes in de kast.
    Even over Nala de kat met een reputatie...pas jij later maar op want als Nala je aandacht en je knuffeltjes niet krijgt dan maakt hij je er wel op attent dat je dat moet doen. Het zijn maar hele kleine "beetjes" hoor, maar je moet er wel op voorbereid zijn. Oma_Mieke heeft dat al meerdere malen ondervonden "zuchtje". Oma_Mieke gaat maar weer verder met (on)geduldig wachten op jouw komst....dag lief klein kleinkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kleine,

    Allereerst sorry dat ik je lieve kleine noem want over een tijdje, als jij dit leest, ben je natuurlijk al groot en stoer, maar voor nu zo in mama's bolle buikje ben je klein en zoals ik kan lezen erg lief. A.s. zaterdag 6 maart kom ik je mama en je papa opzoeken en natuurlijk jou ook. Ik ben zo benieuwd naar jullie. En hoe je papa en mama het huis hebben opgeknapt. Het gaat nu wel erg snel, nog even en dan kan mama bijna niet meer opstaan met die prachtige buik van haar. En dan is het snel tijd voor jou om aanstalte te maken. Tot snel nu nog kleine lieverd!

    Dikke kus, Jonne

    Ps mama maakt mooie scraps he! vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen