zondag 14 februari 2010

Nieuwe mijlpaal bereikt!

Vandaag 30 weken zwanger, en dat betekent nog maar 70 dagen af te tellen! Zou je heel graag nu al vast willen houden maar het lijkt me toch wat beter als je de resterende dagen ook nog maar even in mijn warme buikje blijft. Ik bedoel, we hebben nu toch al zo lang moeten wachten dat die 70 dagen er ook nog wel bij kunnen ;) Is het geschenk uiteindelijk alleen maar groter..

Over groter gesproken, wat een joekel van een buik! Ik ben nog niet gekluisterd aan het bed/bank maar ik kan al heerlijk waggelen. De ene dag is het niet zo indrukwekkend maar er zijn ook dagen dat pappa en mamma ervan onder de indruk zijn. Zeker wanneer jij je billetjes naar buiten steekt.
Donderdag hadden we weer een afspraak bij de verloskundige en daar kon zij heel goed zien hoe jij in mijn buikje zit. Hoofdje al beneden, ruggetje rechts, billen naar boven en speels trappelend met de voetjes naar links. Helemaal goed dus :)

Hier ben je 20 weken, ongelovelijk dat dit nog maar 10 weken geleden was!

2 opmerkingen:

  1. Thank you so much for sharing your precious LO with me! You use the template so beautifully! I love the crops of the ultrasound picture and the final picture of your belly. Honestly I wouldn't even be able to tell you're a beginner if you didn't say so!

    Best of luck with the pregnancy. I'm sure we're going to see a lot more lovely pages from you after the baby comes. :) -- Pom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke mooi geworden Daan! En wat gaat het nu SNELLLLL!!!

    BeantwoordenVerwijderen